סקר TGI: "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" ממשיכות להוביל

איתי גדסי No Comments on סקר TGI: "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" ממשיכות להוביל

בסיעתא דשמיא: התחנות המואזנות ביותר במגזר החרדי והדתי – "קול חי" ו"קול חי מיוזיק" | מנכ"ל קבוצת "קול חי", אבי רוזן: "אנו שמחים ומודים לבורא עולם על הזכות להמשיך ולהיות כלי התקשורת המוביל בציבור החרדי והדתי ולזכות את עם ישראל בהפצת תורה, אמונה, מוסיקה ואקטואליה ומתפללים שנזכה בעז"ה להמשיך לעשות זאת עוד שנים רבות" | הנתונים

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תחנות הרדיו המובילות בשיעורי ההאזנה במגזר החרדי והדתי גם בחציון השני של שנת 2019 – הן שתי התחנות של קבוצת "קול חי". מנתוני סקר T.G.I. שהתפרסמו היום, עולה כי תחנת "קול חי" זוכה לשיעור האזנה של 4.2% ו"קול חי מיוזיק" זוכה לשיעור האזנה של 3.5%.

מנתוני הסקר עולה עוד, כי יתר התחנות במגזר זוכות לשיעורי ההאזנה הבאים: תחנת "גלי ישראל" עם 3%, תחנת "קול ברמה" עם 2.7%, ותחנת "כאן מורשת" עם 2.5%.

מנכ"ל קבוצת "קול חי", אבי רוזן: "אנו שמחים ומודים לבורא עולם על הזכות להמשיך ולהיות כלי התקשורת המוביל בציבור החרדי והדתי ולזכות את עם ישראל בהפצת תורה, אמונה, מוסיקה ואקטואליה ומתפללים שנזכה בעז"ה להמשיך לעשות זאת עוד שנים רבות".

עוד אמר המנכ"ל אבי רוזן: "אני שמח כי העבודה הקשה שאנו עמלים עליה – יחד עם כל עובדי שתי תחנות הרדיו ועובדי אתר 'קול חי' – באה לידי ביטוי בסקר החשוב הזה. מודים למאזינים על אמונם בנו ומבטיחים להמשיך לשדר להם רדיו איכותי".



0 תגובות